حنانه اسادات  هاشمیحنانه اسادات هاشمی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
غزاله سادات غزاله سادات ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

حنـانه و غزاله کـوچـولـو

متــــــــــیو مرد ؟

1390/4/23 18:03
نویسنده : سونیا
2,768 بازدید
اشتراک گذاری

 

 گل ناز من سلام ...

حنانه خانومی برای خودت خانومی شدی ها ...

امروز داشتم تو آشپزخونه کار میکردم و شــــــما داشتی "آنه شرلی" و میدیدی یه دفعه با گـریه و بغض بدو بدو امدی طرف من که

: "مــــتیوووو مــرد "

ای خدااااااااااااااااااااااااااااا

همش میگفتی مامان متیو مرد

بله من متوجه شدم که قییم آنه شررلی متیو سکته کرد و مرد و تو خیلی ناراحت شدی ...

اینم عکس همون لحظه ...

 

 

(اینجا که هنوز بدو بدو امدی و فعلا مبهمی که مردن یعنی ...)

(اینجا ازت پرسیدم مامانی چی شده ؟ چی شـــــــــــــده گلم ؟)

(اینجا هم بغضت داشت میترکید و با غصه گفتی متیو مرد ..... مررررررد)

(وای دختر گلم بیا بغـــلم ... گریه نکن نازمـــ)

گفتم مامان متیو کی بود ؟ چی شد ؟

: گفتی بابای نی نی ....

:افتاد مرد‌(افــــــتا مرررد .. )

 

 

 

 

ای خدا دلم کـــــــباب شد

 

 

" عاشـــقتم دخترم ، عروســـکم"

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

نی نی توپولی
20 تیر 90 2:10
چه دخمل با احساسی
مامان علیرضا
20 تیر 90 8:09
سلام به حنانه عزیز و مامان گلش. خانومی خیلی با سیاست رفتار کردی واقعا بچه ها به این روشها نیاز دارن تا کمتر ضربه بخورن این جوری اعصاب خودمونم آرومتره
مامان الی
20 تیر 90 11:21
چیگر این دخمل نز با اجازه لینکتون کردم
مامان علی
21 تیر 90 1:20
جه دختر ناز و باهوشی دارید.ماشاالله
شکوفه گیلاس
21 تیر 90 5:38
الهی...
مامان جوجو طلا
21 تیر 90 11:06
ماشالله چه دختر نازی.خدا حفظش کنه
مامی کیانا
21 تیر 90 17:36
سلام مامان حنانه ماشالله خیلی دخمل ملوسی داری چقدر هم بااحساس و باهوشه
مامان پارسا
22 تیر 90 0:05
قربون اشکات برم،دخمل نازززززززززززز
مامان آیلا
23 تیر 90 10:55
وای خدا چه دختر نازی از طرف من بوسش کنید . گلکم خیلی فکر نکن دنیا همینه نازکم . اگه اجازه بدین لینکتون کنم .به ما هم سری بزنید خوشحال می شیم
فاطمه
25 تیر 90 14:11
الهی فدات شم چقدره با احساس بدون تعارف بگم دخترتون خیلی بانمکه از اون نی نی هایی که همه دوسش دارن
عطی
25 تیر 90 17:00
ای جانم ماشاالله به این جیگر تو دل بوروی خوشگل و خوردنی
مامان مریم
27 تیر 90 20:29
چه نازه این دخمل چقدر با احساسه نازی
مامان نیکا
28 تیر 90 11:02
الهی قربون اون چشای اشک الودت رم نازنین
مامان علی مرتضی
29 تیر 90 12:09
سلام منم عاشق انشرلی ام وموقع مردن متیو کلی ناراحت شدم راستی کد امپراطور ما 122 لطفا بهش رای بدید
سمی مامی رهام و پرهام
31 تیر 90 4:50
سلام وای چقدر دلم گرفت از دیدن بغض دختر نازت و واقعا گریم گرفت......بمیرم براش چقدر با احساس ولی کاش یکمی از این احساساتش کم شه چون من خودم اینجوریم و خیلی از این بابت عذاب میکشم.. در هر صورت خدا واستون حفظ اش کنه..
مامان رهام
1 مرداد 90 18:58
الهی قربونت برم چقد این دخملت نازه از قول من محکم بغلش کن و محکم ببوسش
مامان زینب
12 مرداد 90 21:36
الهییییییییییییی من فداااااااااااااااات عزیزم با اون اشکای نازت
مروا
18 مرداد 90 14:33
وای عزیزم دلم غش رفت براششش ایشالله همیشه انقدر ناز و مهربون باقی بمونه عزیزممممممممممم
الی
30 مرداد 90 12:40
آخیییییییییییییی یچه مهربوننننننننننن و نازه
مهسا
3 آبان 90 0:19
ای جااااااااااااااااااااااااااااااانم الهی بگردم حنانه خانوم تو چقد نااااااااازی ماه منی کوچولو خدا واسه تون نگهش داره بوووس