حنانه اسادات  هاشمیحنانه اسادات هاشمی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
غزاله سادات غزاله سادات ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

حنـانه و غزاله کـوچـولـو

پـــستونک ...

1390/4/11 1:09
نویسنده : سونیا
6,169 بازدید
اشتراک گذاری

بله بلا خانوم طلا خانوم

پستونک شما حدود ١٩ ماه پستونک خوری بسته دیگه خسته شدم

امشب همش فکر میکردم چیکار کنم که این پستونک و بیخیال شی ؟

"اینو میگم"

پستونکت افتاده بود زمـــین که یک دفعه یه مگس امد نشست روش تو هم چندشت شد و گفتی :

مگگس ..

منم از فرصت استفاده کردم و ... گفتم اهان الان وقتشه

گفتم وااااااااااااااااااااای (گلاب به روتون)مگس رو پستونکت پی پی کرده ای ای ای ...

تو هم مثه همیشه متفکران داشتی فکر میکردی که من چند تا مو خودم از رو برسم کندم و گذاشتم دور پستونکت ..

وای خدا ...

قهر کردی

از من نه از پستونکت ...

گفتی ای ای ای ...

خلاصه این شد و شما دیگه پستونک نخوردی ..

اونم تویی که عاشق پستونک بودی ...

٢ روز بعدش هم یه پستونک تو اتاق دیدی نم زیر چشمی نگات میکردم ببینم برش میداری یا نه (پستونک تمیز و رنگ دیگه)دیدم نه برنداشتی که هیچ با پا زدی اونور و زیر لب گفتی مگگس بد ... برو پی پی کرده ...

خلاصه اینم ماجرای پستونک که شما بهش میگفتی "ارثــــــــــــ " بابا یادت داده بود که بگی ارث

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

mahshid
20 تیر 90 1:40
به سلامتی خدا خیر بده مگسه رو سر بزنگاه رسید
malusak
20 تیر 90 1:54
سلام عزیزم چه بچه ی نازی داری ماشاالله مایل به تبادل لینک با وبلاگتم اگه موافقی آدرس منو با اسم ♥ ملوسک لیدی ♥ لینک کن www.malusak-lady.blogveb.com بعد بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم موفق باشی
وفا(مامانهای تبریزی)
20 تیر 90 3:31
خوب کاری کردی
شکوفه گیلاس
20 تیر 90 11:52
جالب بود.روش خوبیه البته برای بچه های تمیز
مامان پسرا
20 تیر 90 20:29
سلام مامانی! ماشاءالله! چه دختر ناز و خوشگلی داری! خدا حفظش کنه برات!
مامان فرشته
21 تیر 90 1:27
سلامممممم سونیا جون خوبی ؟ ای جونم چه دخمل وسواسی و حساسیه ببوسش وب خودت همش رمزیه که خیلی بی معرفتی من تو اون وب قبلیت اینهمه سراغتو گرفتم یه خبر بهم ندادی اون وبو چرا تعطیل کردی ؟
شیدا مامان کیمیا
21 تیر 90 1:38
سلاااااام چه دخمل ناز وباهوش وبااحسااااااسی.... داستان متیو مرد خیلی برام جالب بود واز دیدن عکسهای حنانه سادات خیلی احساساتی شدم......ببوووووس دخمل گلی رو
sajjaaaaaad
21 تیر 90 3:44
عجب مگسی کم از این مگسا پیدا میشه ها!
مهرانه مامان مهرسا
21 تیر 90 8:20
سلام قربون اين دختر احساساتي چقدر راحت از پستونك گرفته شد و چه خوب با اين مسأله كنار اومد مهرساجون من كه فقط 4 ماه پستونك خورد اون هم موقعي كه ميخواستم شيشه شير را بهش ياد بدم ديگه نه پستونك خورد نه شيشه شير رو گرفت
مامان احسان
21 تیر 90 10:30
وای ماشاالله چه دخمل نازی داری خدا حفظش کنه
مامان فاطمه‌شهرزاد
21 تیر 90 11:20
سلام مامان مهربون حنانه سادات خدا حفظش كند و سايه شما 120 سال بالاي سرش باشد از جانب من يك بوس تپل ازش داشته باشيد
نعیمه
21 تیر 90 14:16
ماشالله به دختر تمیز و نازت.از طرف من یه بوس کوچولو از لپش بکن.
الهام مامان رامیلا
21 تیر 90 16:59
سلام مامان حنانه جون چه دختر نازی داری خیلی خوشگله خدا نگهشداره و چقدر تمیزه این بچه که دیگه اون پستونک رو نخورده دوست داشته به ما هم سر بزن شما رو لینک می کنم دوست داشتی بلینک ما رو بای و بوس برای حنانه
مامان فهیمه
21 تیر 90 20:37
سلام عزیزم: روش جالبی بوده...مگسه سر بزنگاه اومده... خوشحالم که توی نی نی وبلاگ مادرانی هستند که با من هم عقیده اند... آخه می دونی...توی چند تا از نی نی وبلاگ ها که رفتم از تعجب خشکم زده بود...نمی دونی چه عکسایی از خودشون می زارن... بگذریم..با افتخار لینکت کردم گلم.
مریم مامان درسا
22 تیر 90 2:29
سلام عزیزم چه مگس خوبی ، جون من اگه دیدیش بهش بگو بیاد رو شیشه شیر درسا بشینه تا درسا هم شیشه رو بذاره کنار... ولی سونیا جون یه اسپند برای حنانه جونم دود کن آخه وقتی این مطلبا رو خوندم دپرس شدم چون درسا خیلی خیلی کم حرف میزنه...تو چیکارش کردی؟؟؟ بوسسس
مریم مامان درسا
22 تیر 90 3:19
سلام سونیا جون بیداری؟
مامان آتین
22 تیر 90 12:15
آخی چه راحت و بامزه از پستونک گرفتینش متیو مرد هم خیلی بامزه بود ببوس کوچولوی شیطونتو
مامان فرشته
22 تیر 90 14:12
سلام سونیا جون راست می گی ؟ خیلی خوشحال شدم منتظر خبر خوبت هستم
مامان نازنين
23 تیر 90 1:31
سلام ايول به اين راهكار
مامان روان شناس
23 تیر 90 13:31
خیلی دختر نازی دارید


مرسی دختر شما هم خیلی ناز و خواستنیه
مامان غزل
23 تیر 90 16:38
سلام خاله خوبی؟ سونی پیدات کردم.لینکت کردم.بوووووووس
مامان مبینا
26 تیر 90 11:08
سلام سونیا جون ممنون که به وبلاگ مبینا سر زدی ماشاالله چه دختر نازی مخصوصا موهاش دخمل ما که یه کوچولو مو داره با اجازتون ادرس وبلاگ دخمل ناز رو میزارم تو وب مبینا جون
124
27 تیر 90 11:33
با کلیک بر روی لینک زیر به راحتی در آمد و کسب کنید و در قرعه کشی شرکت کنید http://ads.inpersia.com/users/ref/28804
نی نی توپولی
31 تیر 90 5:15
به سلامتی یه خان از هفت خان سپری کردی
مامان آناهل
6 مرداد 90 0:11
آفرین به حنانه کوچولو. نه . دیگه بزرگ شده. منم این روزا تو فکر ترک دادن آناهلم. خیلی کار سختیه. امروز تو مطب دکتر اینقدر گفت مامان ممه میخوام که همه اونایی که نشسته بودن مارو نگاه میکردن.