حنانه اسادات  هاشمیحنانه اسادات هاشمی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
غزاله سادات غزاله سادات ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

حنـانه و غزاله کـوچـولـو

کمکــ به مامان

1390/4/24 11:53
نویسنده : سونیا
1,602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم ...

چند وقتی خیلی به مامانی کمک مکنی ...

وقتی میگم مامان ســفره امون و ببر باز کن زودی میای از تو کابینت سفره کوچولو رو میبری و باز میکنی و دوباره بر میگردی و بشقاب و قاشـق چنگال میخوای ....

البته وقتی ٢تایمون هستیم سفره کوچولو رو میبری وقتی هم که بابایی خونه اس سفره بزرگه رو میبری ...

فلفل و نمک هم که همیشه باید سر سفره امـــون باشه .....

روفرشی های خونمون و کلا دوست نداری و همش دلت میخواد جمعشون کنی و بگی "نه"

دیگه همه کلمه هایی رو که اشتباه ادا میکردی و درست میگی ...

الانم داری برنامه جمعه به جمعه رو نگاه میکنی عمو قناد هر شیرین کاری میکنه تو هم انجام میدی و دست و هورا میکنیقلب

Hannane039 - 1200x1600px 

Hannane015 - 1200x1600px 

"اینم چند تا عکس که پستت بی عکس نباشه ..."

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

mAhyA
24 تیر 90 12:09
سلام ...
نی نی مون به دنیا اومده منم خالشم..
اینم آدرس وبلاگش...www.sinatala.persianblog.ir
اینجا رو ساختم که لینک کنم تو وب اصلیش....
این وبلاگ اصلیش نیست
خوشحال میشم تشریف بیارید

بالای وب هم که سنشو نشون داده...

چشم حتمن سر میزنم ... چقدر با حوصله ای محیا جان

مرجان
24 تیر 90 15:33
خاله قربون این عروسکش برههههههههه.

-----

مرسی خاله تنبل..

مامان فرشته
24 تیر 90 18:57
سلام عزیزم خوبی ؟ ای جونممممممممم قربونش برم من که دخمل نازم اینهمه خانومه به مامانش کمک می کنه بوسسسسسسس راستی رفتم دیدم ممنون
مرجان
25 تیر 90 12:57
چرا پس برای من وا نمیشه ارور میده.
مرجان
25 تیر 90 13:04
بابا دارم خودمو میکشم وا نمیشه وا مونده پدر سیستمو در اوردم به خدا
مرجان
25 تیر 90 16:31
نه بابا.همینجوری دارم میکشم خودمو وا نمیشه کفرم در اومد الانه که مانیتورو کیسو بکوبم به دیوار.
مرجان
25 تیر 90 16:48
چه میدونم.قاطی کردم به خدا.دوساعت دارم از یا هو میام.فایر فاکس امتحان کردم اپرا کروم نمیشه که نمیشه
ثمين
25 تیر 90 22:33
سلام عزيزم! عيدت مبارك. پيش منم بيا... ايده هاي خوبي براي تزيين اتاق دخمل نازت دارم! شاد باشي.
مادر سامان
27 تیر 90 1:06
سلام حنانه جون هزار ماشااله خیلی نازه یک بوس خیلی ابدار از لپ های نازت
مامان نسترن
27 تیر 90 8:07
سلام . آفرین به دختر خوب که به مامانش کمک می کنه
مامان سارا
27 تیر 90 14:00
دختر خوشكلتون خيلي نازه متشكرم كه به وب سارا سر زديد من هم اومدم تا به وب حنانه كوچولو سر بزنم. فقط اگر توي قسمت تنظيمات وب بريد مي تونيد سن اين كوچولو رو با مشخصات فردي اش رو براي معرفي وب بذاريد تا همه بيشتر و راحتتر وبشو بشناسن. ولي كلا خيلي جالب بود
مامان سارا
27 تیر 90 14:02
من عذرخواهي مي كنم. تا كاملا وب بالا بياد من عجله كردم و براتون پيغام گذاشتم. ديدم دختر كوچولوتون معرفي شده. ببخشيد
آنـــدیـــآ دُخــمَــلــ ِ مـــآ
28 تیر 90 0:51
آخـــــــــــــــــــــــی این عروسک نی نی شمآست؟ خیلی ناســــــــه منم میخوام نی نی این شکلی داشته باشم واسش اسپند دود کنین پیش ماهم بیایین
مرجان
28 تیر 90 21:56
سلام خوبی؟ جیجل خاله خوبه؟ میتونی بری سایت ؟من که هنوز مشکل دارم
مامان تارا - سارا
29 تیر 90 9:40
سلام دوست عزیز یه مسابقه تو قسمت دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ هست بنام نی نیه شگفت انگیز که تارا و دوستاش شرکت کردن و رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-101-20 ممنون -ضمنا فقط تا فردا فرصت رای دادن هست- اگر به ما رای دادید بهمون خبر بدهید تا جزو دوستان وبمون لینکتون کنیم.
مامانی و بابایی
29 تیر 90 12:44
سلام چرا در مسابقه نی نی شگفت انگیز حنانه رو شرکت ندادید ؟!!! اگر در مسابقه شماره 8 شرکت کردید و کار حنانه ( کد 36 ) رو شگفت انگیز دیدید خوشحال میشیم در رای گیری شرکت کنید.
شکوفه گیلاس
30 تیر 90 20:40
حنانه کجایی دلم برات تنگ شده شگفت انگیز من
مرجان
31 تیر 90 4:58
سلام عزیزم دلم برات تنگیده بود. وبم مشکل نداشت نمیدونم چرا نمیتونستی بیای. منم نمیدونم این سایت کوفتی چشه .امروز با فایر فاکس بزور هزار بار به این ور اون ور زدم خودم تا تبادل نظرش وا شد ولی وقتی پسوردمو دادم بازم اووووووووپپپپپپپپس هیچی نتونستم بیام.نمیدونم چه مرگشه. ولی سایت خانواده راه افتاده دارم اونجا پیش میرم .بچه ها سر میزنن. حنانه جونو ببوس اپ کردی خبرم کن.بوووووووووووس
نسترن
31 تیر 90 5:18
جااااااااانممممممم چه عروسکیه دخملکتون.ببوسیدش و براش اسپند دود کنید. بووووووووووسس
نی نی توپولی
31 تیر 90 5:19
سلام حنانه جون خاله از اینکه فرق سفره دو سه نفره رو میفهمی خودش جای تشویق داره
پریسا
31 تیر 90 13:59
سلام مرسی که به سر زدید دختر گلتون رو از طرف ما ببوسید دوست داشتید به صهبا کوچولوی ما هم سر بزنید http://sadrasahba.niniweblog.com
سيدمهدي
1 مرداد 90 5:37
سلام خواهر گلم . ماشالله . هزار ماشالله دختر واقعا زيبايي داري . فداش بشك چقدر نازه مااشالله. از طرف من حتما ببوسش .
مامان رهام
1 مرداد 90 18:56
سلام مرسی که به رهام من رای دادید.چرا این دخمل خوشمزه تو مسابقه شرکت نکرده بود؟یه بوس از اون لپای خوشمزه اش بکن
مامان آمیتیس
2 مرداد 90 13:14
حنانه نازم خدا کنه وقتی آمیتیس بزرگ شد مثل تو کمک مامان کنه راستی چقدر ملوسی دوستت داریم
سارا
2 مرداد 90 15:50
سلام دوست خوبم خیلی وقته پیش به وب من سر زده بودید و از من یک سوالی داشتید در مورد دوتا بچه پشت سر هم راستش باید مفصل برات توضیح بدم گلم یک خورده سخته ولی می گذره برات یک تلگراف می زنم بازم به من سر بزن
شهره مامان مينو
2 مرداد 90 17:38
ماشالله چه دختر نازي...چه خوب كه بهتون كمك ميكنه...دختتون از دخترك من يه كوچولو بزرگتره اگه دوست داشتين با هم دوست باشيم بهمون سر بزنيد. دعوتيد به بهشت كوچك خانه ي ما.ببوسيد دردونه ي نازتونو.
سايت تبريك ايرانيان
3 مرداد 90 11:12
تبريك به دوستان: تولد-عقد و ازدواج -موفقیت تحصیلی-(قبولی دانشگاه، کارشناسی ارشد، دکترا، شاگرد ممتازو موفقیت های ورزشی عزیزانتان را تبریک بگویید. تبریک سفر حج و عتبات تبریک اعیاد ملی و مذهبی عید نوروز-عید فطر-عید قربان-عید غدیر تبریک تولد اهلبیت علیهم السلام ارسال پیام دوستی و ابراز محبت به عزیزانتان در سراسر جهان و هر پيام ديگري به دلخواه شما ! رزرو تبريك به دوستان! شما مي توانيد تاريخ نمايش تبريك در سايت و ارسال sms و e-mail را تعيين كنيد. در تاريخ تعيين شده تبريك شما به نخاطبتان ارسال خواهد شد. ارسال sms و e-mail به صورت رايگان: پس از ثبت نام در سایت و ارسال تبریک، از طرف سایت به صورت خودکار به شماره همراه مخاطب تبریک شما پیامک داده می شود و مخاطبتان را از ارسال تبریک توسط شما آگاه می کند همین طور به ایمیل مخاطب شما به صورت خودکار ایمیل اطلاع رسانی مبنی بر درج پیام تبریک در سایت ای-تبریک ارسال می شود ارسال هديه: شما می توانید برای عزیزانتان از طریق ای-تبریک کادو و هدیه به مناسبت های مختلف ارسال کنید.ای-تبریک کادوی انتخابی توسط شما را به سراسر جهان پست می کند. همین حالا ثبت نام کنید! ثبت نام رایگان شیوه ای نو در ارسال تبریک و پیام دوستی و محبت www.e-tabrik.com ایمیل:info@e-tabrik.com شماره پشتیبانی 09198576476
مامان پرهام
4 مرداد 90 12:54
سلام حنانه جون خيلي نازي خداحفظت كنه خوشحال شدم باهات اشنا شدم سري به وب منم بزن دختر ملوس
رها خانوم
9 مرداد 90 23:13
واي چه دوست جون خوشگلي
مامان زینب
11 مرداد 90 11:49
سلام مامان حنانه جون من وبلاگ خودت رو لینک کرده بودم و وبلاگ حنانه جان رو هم نداشتم الان اتفاقی پیداش کردم و کلی ذوق کردم وبلاگ خودتم که ظاهرا بسته شده منم حذفش کردم از لینکام اگه دوست داری اینجا تبادل لینک کنیم گلدخترتو ببوس از نینی سایت اومدم اینجا